Alla inlägg den 26 juni 2008

Av Åsa Jensen - 26 juni 2008 11:20


Inspirerad av att solen stack igenom och det var ljummet ute, tänkte jag att NU är det dags att tvätta! För en liten stund sedan hade jag hängt klart tvätten på sträcket och nöjd gick jag in. Men vad hände då??? Jo himmlen öppnade sig! Nu sitter jag här och tittar på min tvätt på strecket som blir blötare och blötare.... suck! Ja, ja den torkar väl. Men nästa maskin får hängas upp inne. Men det är så lyxigt att hänga ut tvätt.


Inga nya ston i brunst och nu är det mat som gäller för flocken.


I sluttningarna längs Häggåns dalgång är det frodigt gräs och härligt.


F


rån vänster har vi Björk, Sól och Tóta.

 

Spróti vakar över sina ston.


Här kommer Mora med en hälsning hem...
-Hej mamma! Jag äter så mycket jag vill *fnittrar*

 

Þraut står och funderar över om hon skall ta en tugga till eller bara vara. Ja, det är frågan.

 
En bild från hingstflocken. Latte och Mestari har inte tid att titta upp.


Hildir har hittat gott gräs i "gropen".


Nähä goa vänner. Nu skall tvätten upp.


/Åsa



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards